FAQ - Najczęściej zadawane pytania

PŁATNOŚCI ORAZ RABATY/PROMOCJE

Jakiego typu płatności akceptujemy?
Przyjmujemy płatności przelewem bankowym za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
Akceptujemy również płatności kartami Visa, Mastercard oraz płatności z użyciem platformy PayPal.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez naszą stronę internetową. Nie realizujemy zamówień przez telefon ani zamówień, które zostały przesłane do nas mailowo.
Czy będę musiał zapłacić cło lub podatek od mojego zamówienia?
Wszystkie podatki i cła zostaną pokryte przez Military 1st.
Posiadam kod zniżkowy, jak mogę go użyć?
Kod należy wpisać w dedykowane pole podczas zakupu. Należy upewnić się, że kod, który został wpisany może być użyty na artykuł, który znajduje się w koszyku.
Czy oferujecie zniżki dla studentów, wojska lub pracowników służb?
Niestety, nie oferujemy zniżek.

ZAKUPY

Czy wasza strona jest bezpieczna?
Mogą Państwo bez obaw robić zakupy na naszej stronie, gdyż używamy certyfikatu SSL zapewniającego bezpieczne, szyfrowane połączenie. Zachęcamy również do odwiedzenia strony TRUSTPILOT i zapoznania się z recenzjami naszych klientów!
Czy otrzymam wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia?
Tak. Będzie ona zawierała adres dostawy, który wybrali Państwo podczas składania zamówienia oraz inne niezbędne informacje.
Potwierdzenie powinno zostać wysłane po złożeniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia, prosimy o sprawdzenie folderu „spam” oraz ewentualny kontakt z nami drogą mailową.
Mam problem ze stroną/strona nie wyświetla się poprawnie, co zrobić?
Jeżeli doświadczyli Państwo problemów z naszą stroną, prosimy o zastosowanie poniższych rozwiązań przed kontaktem z nami:
  • Wyczyszczenie cache przeglądarki
  • Użycie przeglądarki w trybie „incognito”
  • Użycie innej przeglądarki
  • Użycie innego urządzenia
  • Restart urządzenia
  • Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
    Dążymy do realizacji zamówień w jak najkrótszym czasie. Zamówienia są realizowane i wysyłane w przeciągu 24 godzin od ich złożenia.
    Czy mogę dokonać zmian w adresie/kolorze/rozmiarze/wyborze kuriera po złożeniu zamówienia?
    Ze względu na tempo realizacji zamówień i ich wysyłki, istnieje małe prawdopodobieństwo, że będziemy w stanie dokonać jakichkolwiek zmian jeśli chodzi o adres lub kolor/rozmiar przedmiotu czy wybór kuriera przed wysyłką. Jednakże, zawsze spróbujemy pomóc jeśli skontaktują się Państwo z nami w celu dokonania ww. zmian.
    Zalecamy jednak dokładnie sprawdzić wszystkie szczegóły zamówienia przed końcowym zatwierdzeniem.
    Czy mogę anulować zamówienie przed jego wysłaniem?
    Ze względu na tempo realizacji zamówień i ich wysyłki, istnieje małe prawdopodobieństwo, że będziemy w stanie anulować Państwa zamówienie przed wysyłką.
    Jednakże, zawsze spróbujemy pomóc jeśli skontaktują się Państwo z nami w celu anulowania zamówienia.
    Czy posiadają Państwo sklepy, które mógłbym odwiedzić i przymierzyć produkty?
    Niestety, jesteśmy sprzedawcą operującym wyłącznie przez internet i nie posiadamy żadnych sklepów, które można odwiedzić.

    DOSTAWA

    Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce mojego zamówienia?
    Tak, powiadomimy Państwa o wysyłce drogą mailową.
    Z usług jakich firm kurierskich Państwo korzystają?
    Używamy wielu różnych kurierów w celu zapewnienia, że Państwa przesyłka zostanie dostarczona jak najszybciej.
    W celu uzyskania dalszych informacji, prosimy o kontakt drogą mailową.
    Ile muszę czekać na dostarczenie mojego zamówienia?
    Prosimy o zapoznanie się z naszą sekcją Wysyłka i Zwroty.
    Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
    W zależności od kuriera, opcja śledzenia paczki może być dostępna. Jeżeli nie otrzymają Państwo numeru przesyłki umożliwiającego śledzenie zamówienia, prosimy o kontakt.
    Nie dostałem jeszcze zamówienia a powinno już być dostarczone. Co powinienem zrobić?
    Przed skontaktowaniem się z nami prosimy o zapytanie się najbliższych sąsiadów o paczkę oraz sprawdzenie na lokalnej poczcie, gdyż mogła być pozostawiona u jednego z sąsiadów lub zabrana do odebrania do lokalnej placówki pocztowej, nawet przy braku awizo.
    Jeżeli sprawdzili Państwo już wszystkie z ww. miejsc, prosimy o kontakt drogą mailową lub przez chat na naszej stronie. W razie kontaktu prosimy o przygotowanie adresu i numeru zamówienia.
    Jeśli paczka nie zostanie dostarczona w przewidywanym terminie, należy się sie z nami skontaktować w przeciągu 28 dni od daty wysyłki.

    ZWROTY I WYMIANY

    Czy każdy zakupiony produkt można zwrócić?
    Mogą Państwo zwrócić każdy zakupiony produkt pod warunkiem, że jest on nadal w kondycji pozwalającej na jego ponowną sprzedaż, posiada wszystkie metki oraz znajduje się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
    Jedynym wyjątkiem, o ile nie posiada wad fabrycznych, jest bielizna, która była używana. Ze względu na zdrowie i bezpieczeństwo maski ochronne na twarz nie podlegają zwrotowi oraz wymianie.
    Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
    Kupujący jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki zwrotnej. Prosimy o wygenerowanie naklejki zwrotnej na portalu ReBOUND
    Czy są jakieś specjalne instrukcje co do zwrotu produktów?
    Prosimy o postępowanie zgodnie z poleceniami na załączonym dokumencie wysyłki. Zalecamy umieszczenie kartki z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz adresem na zewnątrz przesyłki w celu ułatwienia identyfikacji.
    Jeśli konieczna jest zmiana adresu wysyłki, prosimy o kontakt mailowy.
    Otrzymałem zły/uszkodzony produkt. Co powinienem zrobić?
    Jeżeli otrzymali Państwo zły produkt, prosimy o kontakt drogą mailową poprzez przesłanie nam zdjęcia produktu oraz zdjęcia metki z numerem seryjnym produktu.
    W przypadku uszkodzonych produktów prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzenia oraz zdjęcia całego produktu oraz metki z numerem seryjnym produktu.
    Po otrzymaniu ww. zdjęć postaramy się znaleźć najstosowniejsze dla Państwa rozwiązanie.
    Odesłałem produkt. Jak długo mam czekać na zwrot pieniędzy?
    Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania przez nas produktu.
    Odesłałem produkt na wymianę. Jak długo mam czekać na otrzymanie nowego produktu?
    Wysłanie nowego produktu zostanie zgłoszone do realizacji w momencie otrzymania przez nas przesyłki. Nowy produkt powinien dotrzeć do Państwa w przeciągu 14 dni roboczych.
    Czy muszę złożyć nowe zamówienie jeśli potrzebuję wymienić produkt?
    Nie. Możemy wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor po otrzymaniu Państwa przesyłki (w zależności od stanu magazynowego). Niestety, nie będziemy w stanie wymienić produktu na produkt o innej cenie.
    Czy istnieją jakieś zalecenia co do kondycji zwracanego produktu?
    Akceptujemy tylko produkty, które posiadają swoje oryginalne opakowanie oraz wszystkie metki. Jeśli zwrócony produkt okaże się używany, uszkodzony lub w stanie nienadającym się do sprzedaży, a nie zostaliśmy poinformowani o stanie produktu przed jego odesłaniem, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu i odesłania go z powrotem do klienta. W takim przypadku klient będzie odpowiedzialny za pokrycie kosztów zwrotu, bądź pokrycie kosztów związanych z uzupełnieniem zapasów jeśli odesłanie go nie będzie możliwe. Nie ma to wpływu na prawa ustawowe.

    INFORMACJE O PRODUKTACH

    Czy wasze produkty posiadają tabelę rozmiarów?
    Tak, większość naszych produktów posiada tabelę rozmiarów, która powinna pomóc w wyborze odpowiedniego rozmiaru.
    Gdzie mogę uzyskać informacje odnośnie dostępności produktu? Czy istnieje opcja uzyskania informacji, kiedy konkretny produkt będzie dostępny?
    Mogą Państwo uzyskać informacje odnośnie dostępności naszych produktów przez chat, na stronie lub drogą mailową.
    Jeżeli produkt, który Państwa interesuje, jest obecnie niedostępny, mogą Państwo ustawić sobie przypomnienie na stronie. Wiadomość zostanie wysłana po powrocie produktu do oferty.
    Chciałbym złożyć większe zamówienie, czy jest to możliwe?
    W celu złożenia większych zamówień lub zamówień na produkty, które są obecnie niedostępne, prosimy o kontakt drogą mailową wysyłając kod produktu lub link do produktu na naszej stronie.

    MOJE KONTO

    Jak mogę zarejestrować konto?
    Prosimy o użycie formularza do rejestracji w celu stworzenia własnego konta Military 1st.
    Czy mogę stworzyć i edytować „listę życzeń” na swoim koncie?
    Tak, istnieje możliwość stworzenia i edytowania „listy życzeń” po zalogowaniu na swoje konto.
    Jak mogę zarejestrować chęć otrzymywania Newslettera?
    Możesz zapisać się umieszczając swój e-mail w pole "Wpisz swój e-mail" i klikając "Zapisz się" w sekcji "Zapisz się do newslettera" dostępnej u dołu strony.
    Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
    Sprawdź czy logujesz się na stronie w odpowiednim regionie, tym samym na którym założyłeś konto.
    Po upewnieniu się, że logujesz się na stronie w odpowiednim regionie, zalecamy reset hasła poprzez użycie przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do resetu hasła. Jeśli nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder „spam” przed kontaktem z nami.

    Polecane produkty