FAQ - Najczęściej zadawane pytania

PŁATNOŚCI ORAZ RABATY/PROMOCJE

Jakiego typu płatności akceptujemy?
Akceptujemy płatności kartami Visa, Mastercard oraz American Express.
Przyjmujemy również płatności z użyciem platformy PayPal oraz alternatywnych metod popularnych w danym kraju.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez naszą stronę internetową. Nie przyjmujemy zamówień przez telefon lub przesłane do nas mailem.
Posiadam kod zniżkowy, jak mogę go użyć?
Kod należy wpisać w dedykowane pole podczas zakupu. Należy upewnić się, że kod, który został wpisany jest związane z artykułem, który znajduje się w koszyku.
Czy oferujecie zniżki dla studentów, wojska lub pracowników służb?
Niestety, nie oferujemy zniżek dla www.

ZAKUPY

Czy wasza strona jest bezpieczna?
Mogą Państwo bez obaw robić zakupy na naszej stronie, gdyż używamy certyfikatu SSL zapewniającego bezpieczne, szyfrowane połączenie. Zachęcamy również do odwiedzenia strony TRUSTPILOT i zapoznania się z recenzjami naszych klientów!
Czy otrzymam wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia?
Tak. Będzie ona zawierała adres dostawy, który wybrali Państwo podczas składania zamówienia oraz inne użyteczne informacje.
Potwierdzenie powinno zostać wysłane zawsze po udanym złożeniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia, prosimy o sprawdzenie folderu „spam” oraz ewentualny kontakt z nami drogą mailową.
Mam problem ze stroną/strona nie wyświetla się poprawnie, co zrobić?
Jeżeli doświadczyli Państwo problemów z naszą stroną, prosimy o zastosowanie poniższych rozwiązań przed kontaktem z nami:
  • Wyczyszczenie cache przeglądarki
  • Użycie przeglądarki w trybie „incognito”
  • Użycie innej przeglądarki
  • Użycie innego urządzenia
  • Restart urządzenia
  • Kiedy moje zamówienie zacznie być realizowane?
    Dążymy do realizacji zamówień w jak najkrótszym czasie. Zamówienia są realizowane i wysyłane w przeciągu 24 godzin od złożenia.
    Czy mogę dokonać zmian w adresie/kolorze/rozmiarze/wyborze kuriera po złożeniu zamówienia?
    Ze względu na tempo realizacji zamówień i ich wysyłki, istnieje małe prawdopodobieństwo, że będziemy w stanie dokonać jakichkolwiek zmian jeśli chodzi o adres lub kolor/rozmiar przedmiotu czy wybór kuriera przed wysyłką.
    Jednakże, zawsze spróbujemy pomóc jeśli skontaktują się Państwo z nami w celu dokonania ww. zmian.
    Zalecamy jednak starannie sprawdzić wszystkie szczegóły zamówienia przed końcowym potwierdzeniem.
    Czy mogę anulować zamówienie po złożeniu?
    Ze względu na tempo realizacji zamówień i ich wysyłki, istnieje małe prawdopodobieństwo, że będziemy w stanie anulować Państwa zamówienie przed wysyłką.
    Jednakże, zawsze spróbujemy pomóc jeśli skontaktują się Państwo z nami w celu anulowania zamówienia.
    Czy posiadają Państwo sklepy, które mógłbym odwiedzić i przymierzyć produkty?
    Niestety, jesteśmy sprzedawcą operującym wyłącznie przez internet i nie posiadamy żadnych sklepów, które można odwiedzić.

    DOSTAWA

    Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce mojego zamówienia?
    Tak, powiadomimy Państwa o wysyłce drogą mailową.
    Jakich kurierów używacie?
    Używamy wielu różnych kurierów w celu zapewnienia, że Państwa przesyłka zostanie dostarczona jak najszybciej.
    W celu uzyskania dalszych informacji, prosimy o kontakt drogą mailową.
    Ile muszę czekać na dostarczenie mojego zamówienia?
    Prosimy o zapoznanie się z naszą sekcją Wysyłka i Zwroty.
    Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
    W zależności od użytego kuriera, opcja śledzenia może być dostępna. Jeżeli nie otrzymają Państwo numeru przesyłki umożliwiającego śledzenie zamówienia, prosimy o kontakt.
    Nie dostałem jeszcze zamówienia a powinno już być dostarczone. Co powinienem zrobić?
    Przed skontaktowaniem się z nami zalecamy wypytanie się o paczkę wśród najbliższych sąsiadów oraz na lokalnej poczcie, gdyż mogła być pozostawiona u jednego z sąsiadów lub zabrana do odebrania do lokalnej placówki pocztowej nawet przy braku awizo.
    Jeżeli sprawdzili Państwo już wszystkie z ww. miejsc, prosimy o kontakt drogą mailową lub przez chat na naszej stronie. W razie kontaktu prosimy o przygotowanie adresu i numeru zamówienia.

    ZWROTY I WYMIANY

    Czy każdy zakupiony produkt można zwrócić?
    Mogą Państwo zwrócić każdy zakupiony produkt pod warunkiem, że jest on nadal w kondycji pozwalającej na jego ponowną sprzedaż, posiada wszystkie metki oraz znajduje się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
    Jedynym wyjątkiem, o ile nie posiada wad fabrycznych, jest bielizna, która była używana.
    Ile mam czasu na zwrot produktu?
    60 dni od daty dostawy.
    Jak zwrócić produkt?
    Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt, prosimy o odesłanie go na poniższy adres. Mogą Państwo użyć dowolnego kuriera, ale zalecamy wybór usługi z opcją śledzenia przesyłki:
    MMG Trading Ltd
    Unit 1, Fourth Avenue
    Trafford Park
    Manchester
    M17 1DB
    Wielka Brytania
    Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
    Kupujący jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki zwrotnej. Mogą Państwo użyć dowolnego kuriera, ale zalecamy wybór usługi z opcją śledzenia przesyłki.
    Czy są jakieś specjalne instrukcje co do zwrotu produktów?
    Prosimy o postępowanie zgodnie z poleceniami na załączonym dokumencie wysyłki. Sugerujemy umieszczenie kartki z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz adresem na zewnątrz przesyłki w celu ułatwienia identyfikacji.
    Otrzymałem zły/uszkodzony produkt. Co powinienem zrobić?
    Jeżeli otrzymali Państwo zły produkt, prosimy o kontakt drogą mailową poprzez przesłanie nam zdjęcia produktu oraz zdjęcia metki z numerem seryjnym produktu.
    W przypadku uszkodzonych produktów prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzenia oraz zdjęcia całego produktu oraz metki z numerem seryjnym produktu.
    Po otrzymaniu ww. zdjęć postaramy się pomóc Państwu jak najlepiej.
    Odesłałem produkt. Jak długo mam czekać na zwrot pieniędzy?
    Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania przez nas produktu.
    Odesłałem produkt na wymianę. Jak długo mam czekać na otrzymanie nowego produktu?
    Wysłanie nowego produktu zostanie zgłoszone do realizacji w momencie otrzymania przez nas przesyłki. Nowy produkt powinien dotrzeć do Państwa w przeciągu 14 dni roboczych.
    Czy muszę złożyć nowe zamówienie jeśli potrzebuję wymienić produkt?
    Nie. Możemy wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor po otrzymaniu Państwa przesyłki (w zależności od stanu magazynowego). Niestety, nie będziemy w stanie wymienić produktu na produkt o innej cenie.
    W jakim stanie musi być produkt by mógł zostać przyjęty?
    Mogą Państwo zwrócić produkt pod warunkiem, że jest on nadal w kondycji pozwalającej na jego ponowną sprzedaż, posiada wszystkie metki oraz znajduje się w oryginalnym, nieuszkodzonym, opakowaniu.
    Produkty nie spełniające ww. wymagań nie będą przyjęte.

    INFORMACJE O PRODUKTACH

    Czy wasze produkty posiadają tabelę rozmiarów?
    Tak, większość naszych produktów posiada tabelę rozmiarów, która powinna pomóc w wyborze odpowiedniego rozmiaru.
    Gdzie mogę uzyskać informacje odnośnie dostępności produktu? Czy istnieje opcja uzyskania informacji, kiedy konkretny produkt będzie dostępny?
    Mogą Państwo uzyskać informacje odnośnie dostępności naszych produktów przez chat, na stronie lub drogą mailową.
    Jeżeli produkt, który Państwa interesuje, jest obecnie niedostępny, mogą Państwo ustawić sobie przypomnienie na stronie. Wiadomość zostanie wysłana po powrocie produktu do oferty.
    Chciałbym złożyć większe zamówienie, czy jest to możliwe?
    W celu złożenia większych zamówień lub zamówień na produkty, które są obecnie niedostępne, prosimy o kontakt drogą mailową wysyłając kod produktu lub link do produktu na naszej stronie.

    MOJE KONTO

    Jak mogę zarejestrować konto?
    Prosimy o użycie formularza do rejestracji w celu stworzenia własnego konta Military 1st.
    Czy mogę stworzyć i edytować „listę życzeń” na swoim koncie?
    Tak, będziesz mógł stworzyć i edytować „listę życzeń” po zalogowaniu na swoje konto.
    Jak mogę zarejestrować chęć otrzymywania Newslettera?
    Możesz zapisać się umieszczając swój e-mail w pole "Wpisz swój e-mail" i klikając "Zapisz się" w sekcji "Zapisz się do newslettera" dostępnej u dołu strony.
    Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
    Najpierw, sprawdź czy logujesz się na stronie w odpowiednim regionie, tym samym na którym założyłeś konto.
    Po upewnieniu się, że logujesz się na stronie w odpowiednim regionie, zalecamy reset hasła poprzez użycie przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do resetu hasła. Jeśli nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder „spam” przed kontaktem z nami.